Werkwijze

Als professional organizer ben ik opgeleid om jou te begeleiden in jouw opruimproces. Ik heb respect voor jouw eigendommen en zal altijd in overleg met jou werken.

Via mail, telefoon of een berichtje via Whatsapp of Messenger hebben we voor het eerst een contact. Wat ben ik benieuwd naar jouw vraag aan mij! We bellen om een afspraak te maken voor een eerste gesprek bij jou thuis.

In dit kennismakingsgesprek brengen we in kaart waar ik jou bij zou kunnen helpen. Het gesprek met jou en een kijkje in jouw huis geeft mij de kans om een beeld te vormen van jouw vraag. Aan het eind van het kennismakingsgesprek wordt duidelijk op welke manier ik jou zou kunnen helpen.

Bij de eerste opruimafspraak neem ik mijn organizingkit mee en gaan we aan de slag. Tussentijds bekijken we de voortgang en stellen we indien nodig de doelen bij en maken we nieuwe afspraken.

Ik werk graag in tijdsblokken van 3 uur, maar dit stem ik altijd met je af.